Sunday, September 8, 2019

کی بورڈ لے آؤٹ بنانا۔


     
  • کی بورڈ لے آؤٹ بنانا۔

  • کی بورڈ لے آؤٹ بنانے کے ل you آپ کو مائیکرو سافٹ پروگرام ، مائیکروسافٹ کی بورڈ لے آؤٹ کریورٹر استعمال کرنا ہوگا۔ یہ مفت سافٹ ویئر ہے جو آپ کو مائیکرو سافٹ ویب سائٹ پر مل جائے گا۔
  • یہاں ہم اس سافٹ ویئر کو استعمال کرنے اور کی بورڈ لے آؤٹ بنانے کا طریقہ بتاتے ہیں۔
  • مائیکروسافٹ کی بورڈ لے آؤٹ کریورٹر کو انسٹال کرنے کے لئے آپ کو مائیکروسافٹ نیٹ نیٹ فریم ورک کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ آپ اسے مائیکرو سافٹ ویب سائٹ سے بھی مفت حاصل کرسکتے ہیں۔ مائیکرو سافٹ کی بورڈ لے آؤٹ تخلیق کار کو انسٹال کرنے کے بعد ، آپ کو نیچے دی گئی تصویر جیسی ونڈو نظر آئے گی۔


  • مائیکرو سافٹ کی بورڈ لے آؤٹ تخلیق کار میں ایک سادہ کی بورڈ ظاہر ہوتا ہے۔ اب اس سادہ کی بورڈ پر آپ کو اردو حروف رکھنا ہوں گے۔ کردار داخل کرنے کے لئے اس کلید پر کلک کریں اور نئی ونڈو میں کردار کی یونیکوڈ ویلیو درج کریں جو ظاہر ہوں اور ALT + x دبائیں۔ یونیکوڈ ویلیو کو اسی طرح کردار میں تبدیل کیا جائے گا۔ پھر ٹھیک ہے۔ اگر آپ بھی شفٹ کے ساتھ کوئی خط ٹائپ کرنا چاہتے ہیں تو ، مائیکرو سافٹ کی بورڈ لے آؤٹ کریورٹر میں بائیں طرف شفٹ کی بٹن کو چیک کریں ، لہذا ٹائپ کی گئی کلیدیں آئیں گی جہاں آپ خطوط کو پہلے کی طرح داخل کرسکتے ہیں۔ اپنے تمام کردار داخل کرنے کے بعد ، مائیکروسافٹ کی بورڈ لے آؤٹ تخلیق کار کے اوپری حصے میں پروجیکٹ پر کلک کریں ، اور پھر کمپیوٹر پر پیدا کی بورڈ کی ترتیب کو چالو کرنے کے لئے پراپرٹیز پر کلک کریں۔ اپنے کی بورڈ لے آؤٹ کا نام اور دیگر معلومات درج کریں جیسے یہ نئی ونڈو میں ظاہر ہوتا ہے۔

  • پھر آپ جہاں چاہیں تخلیق کردہ کی بورڈ لے آؤٹ سورس فائل کو اپنے کمپیوٹر پر محفوظ کریں ، پھر پروجیکٹ غوطہ پر کلک کریں پھر بلٹ ڈی ایل ایل اور سیٹ اپ پیکیج پر کلک کریں۔ اس طرح آپ کی بورڈ لے آؤٹ سیٹ اپ فائل تیار کرنا شروع کردیں گے اور ایک پیغام سامنے آئے گا ، اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ آیا آپ لاگ فائل کو دیکھنا چاہتے ہیں یا نہیں۔ چاہے آپ لاگ فائل کو دیکھنا چاہتے ہو یا نہیں ، پھر ایک میسج آئے گا ، جس کا مطلب ہے کہ آپ کی سیٹ اپ فائل بن گئی ہے۔ کیا آپ اس فولڈر کو دیکھنا چاہتے ہیں جہاں آپ کی سیٹ اپ فائل واقع ہے؟ محفوظ
  • لہذا آپ کے ورکنگ ڈائرکٹری میں ایک فولڈر محفوظ ہوجائے گا جو عام طور پر میرے دستاویزات ہیں۔ فولڈر کا نام آپ کے پراپرٹیز میں دیا ہوا نام جیسا ہوگا۔ اس فولڈر میں کچھ اور فائلیں اور فولڈر ہوں گے۔ کی بورڈ لے آؤٹ کے لئے یہ سب فائلیں اور فولڈرز درکار ہیں اور سب سے اہم فائل کو سیٹ اپ کہا جائے گا جسے جب آپ ڈبل کلک کرتے ہیں تو آپ کے کمپیوٹر پر کی بورڈ لے آؤٹ انسٹال ہوجائے گا۔
  • جہاں چاہیں اپنے دستاویزات میں اپنے دستاویزات میں محفوظ فولڈر کاپی کریں اور اردو کو فروغ دینے کی ضرورت کو فروغ دیں۔
  • مزید آپ بلٹ ان اردو کی بورڈ لے آؤٹ ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔Image result for keyboard


Previous Post
Next Post

0 comments: